KADRA

Nasza kadra.

TERAPIA

Terapie prowadzone przez nas.

GRUPY

Grupy w przedszkolu.

JADŁOSPIS

Posiłki przygotowywane w przedszkolu.

zsp14 pm4 comp 1

Misja

W naszym przedszkolu wspierany jest rozwój dziecka, rozpoznaje się i zaspokaja jego potrzeby edukacyjne oraz umożliwia rozwój talentów i zainteresowań. Tworzy się warunki do nabywania przez dzieci wiadomości i umiejętności, których celem jest osiągnięcie przez wychowanków gotowości do podjęcia nauki w szkole.

  • Dzieci bez widocznego wysiłku, bez dużego stresu, bez płaczu będą osiągać granice, które będą nas zdumiewały,
  • Będą niezwykle pomysłowe, będą miały bogaty słownik, będą rysowały, malowały, śpiewały i tańczyły oraz posiadały niepohamowany głód wiedzy,
  • Będą uczyły się tolerancji i zrozumienia dla słabszych.
Pingwinki

PINGWINKI

PINGWINKI to grupa 5-latków odkrywająca uroki naszego przedszkola. Grupa
działa w oparciu o program “Zbieram, poszukuję, badam” –
D. Dziamskiej, M. Buchnat.
W naszej grupie realizujemy projekty/ programy:
– “Moje Montessori”
– “Mamo, tato wolę wodę” zachęcając do zdrowego trybu życia,
– Międzynarodowy program “Przyjaciele Zippiego”
Doskonalimy sprawność manualną wykorzystując Arteterapię.
Realizujemy także projekt czytelniczy “Magiczna moc bajek”.
Dodatkowo wykorzystujemy Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Shereborn,
Pedagogikę Zabawy – Klanzę oraz metody aktywizujące. Zgodnie z
założeniami grupy wspieramy samodzielność dzieci ucząc czynności dnia
codziennego. Uwzględniamy potrzeby i rozwój dzieci stosując zasadę
“Daj mi czas”. Uczymy empatii, szacunku do drugiej osoby oraz tego, że każdy jest
ważny. Zajęcia dodatkowe prowadzone w grupie to j. angielski, zajęcia
umuzykalniające przy akompaniamencie pianina oraz zajęcia ruchowe z elementami
piłki nożnej.

 

SARENKI

„Sarenki” to integracyjna grupa 3,5 –  latków. Pracujemy w oparciu o program wychowania przedszkolnego „Zbieram, poszukuję,badam”, autorstwa Doroty Dziamskiej i Marzeny Buchnat. Grupa realizuje projekt “Z lasem za pan brat”, który duży nacisk kładzie na uwrażliwienie na piękno przyrody. Projekt ten wiążę się z cyklicznymi wyjazdami do lasu i poznawaniem uroków leśnego życia. W grupie realizowana jest również innowacja pedagogiczna “Budujemy nasz świat razem”. Innowacja ta jest odpowiedzią na jedno z kluczowych zadań przedszkola a mianowicie: „Wspieranie samodzielnej dziecięcej eksploracji świata, dobór treści adekwatnych do poziomu rozwoju dziecka, jego możliwości percepcyjnych, wyobrażeń i rozumowania z poszanowaniem indywidualnych potrzeb i zainteresowań”. Zajęcia dodatkowe realizowane w grupie to: język angielski, zajęcia umuzykalniające, zajęcia sportowe z  piłki nożnej. Sarenki to grupa lubiąca zabawy konstrukcyjne, gry i układanki stolikowe, a przede wszystkim zabawy ruchowe na świeżym powietrzu.

jaskółki logo

JASKÓŁKI

Jaskółki” to grupa dzieci 6-letnich. Grupa pracuje w oparciu o program wychowania przedszkolnego „Zbieram, poszukuję, badam” realizując treści podstawy programowej. W pracy z grupą wykorzystywane są elementy pedagogiki Marii Montessori oraz Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, bajkoterapia. Zajęcia dodatkowe realizowane w grupie to język angielski, zajęcia umuzykalniające oraz ogólnorozwojowe z elementami judo, zabawy z piłką. Ponadto w grupie „Jaskółki” realizowany jest program edukacyjny „Wyzwania Teodora”, mający na celu wszechstronny rozwój poprzez realizację serii tematycznych wyzwań, takich jak dbanie o zdrowie, rozwijanie kreatywności i wiedzy o regionie. Zachętą do rozwoju mowy jest realizowany program „Wierszyki ćwiczące języki”, który poprzez wesołą zabawę pomaga dzieciom ćwiczyć buzię i język, aktywizować aparat mowy, uwzględniając etapy rozwoju mowy. W naszej grupie stawiamy na rozwój samodzielności i kompetencji społecznych. Nabywamy umiejętności pracy w zespole oraz rozwiązywania konfliktów w duchu poszanowania dla drugiej osoby. Pomimo dużej różnorodności charakterów uczymy się akceptacji każdej jednostki i staramy się tworzyć radosną i miłą atmosferę tak, aby każde dziecko czuło się tu szczęśliwe. Jaskółki chętnie biorą udział w różnego rodzaju zajęciach i warsztatach, są ciekawe świata, uwielbiają gry i zabawy na placu przedszkolnym, zabawy rytmiczne i ruchowe, a także rysowanie, kolorowanie i zabawy manualne.

RYSIE

RYSIE

 

Rysie to grupa integracyjna wśród których jest 10
dziewczynek i 10 chłopców. Dzieci chętnie uczęszczają do przedszkola, są pogodne, otwarte, ciekawe i aktywne zarówno podczas zabaw jak i zajęć. Bardzo lubią różnego rodzaju gry i zabawy ruchowe,
organizowane w sali przedszkolnej jak i na placu zabaw. Wspólnie chętnie uczą się zasad zgodnego współżycia w grupie. Starają się być samodzielne i koleżeńskie. Z chęcią uczą się nowych wierszyków, piosenek i rymowanek.
Bardzo też lubią zabawy ruchowe, dydaktyczne i tematyczne w kącikach
zainteresowań. Każdy dzień wypełniony jest radosną zabawą, zajęciami
edukacyjnymi, zajęciami dodatkowymi oraz spacerami, dzięki czemu uśmiech nie znika z dziecięcych twarzy. Edukacja łączy się z zabawą, przez co dzieci zdobywają nowe wiadomości i umiejętności.
W czasie spędzonym w przedszkolu dzieci poszerzają wiedzę , rozwijają
swoje umiejętności. Przed nimi bowiem ważne wyzwanie- wkraczenie w świat liter i liczb. Z uśmiechem na twarzach i wiarą we własne możliwości z łatwością sprostają wszystkim wyzwaniom, a pobyt w przedszkolu będzie dla nich czasem przyjemności i wszechstronnego rozwoju. Zajęcia dodatkowe realizowane w grupie to język angielski, zajęcia umuzykalniające oraz ogólnorozwojowe z elementami judo, zabawy z piłką.

słoneczko logo

SŁONECZKA

Grupa ,, Słoneczka’’ jest grupą integracyjną, rodzinkową. Uczęszczają do niej dzieci 3, 4, 5,6 letnie.
Grupa pracuje w oparciu o metodę Montessori. Realizujemy własny projekt edukacyjny ,, Ciałem
ruszamy i mowę usprawniamy’’. ,, Słoneczka’’ są samodzielne, chętnie współpracują i są wrażliwe. Zajęcia dodatkowe realizowane w grupie to: język angielski, zajęcia umuzykalniające,  zajęcia ogólnorozwojowe z piłką.

Misie 2

MISIE

Grupa”Misie” to grupa 3 latków radosnych i ciekawych świata. Każdego dnia odważnie odkrywają nasze przedszkole. W tym roku szkolnym grupa 3 latków będzie się skupiać na rozwoju samodzielności, umiejętności samoobsługowych oraz budowaniu relacji z rówieśnikami. Chętnie uczą się nowych wierszyków, piosenek i rymowanek. Bardzo lubią zabawy ruchowe, dydaktyczne i tematyczne  w kącikach zainteresowań. Każdy dzień wypełniony jest radosną zabawą, zajęciami edukacyjnymi, zajęciami dodatkowymi oraz spacerami, dzięki czemu uśmiech nie znika z dziecięcych twarzy. Grupa pracuje na programie Podręcznikarnia. Misie uczestniczą w zajęciach j. angielskiego zajęciach umuzykalniających.

 

BIEDRONKA 2

BIEDRONKI

Grupa „Biedronki” to grupa integracyjna  wesołych i pełnych energii czterolatków, które każdego dnia z radością wchodzą w świat zabawy i nauki. Dzieci są ciekawe świata, chętnie zadają pytania i podejmują różnorodne wyzwania. Uwielbiają tańce, śpiew, zabawy ruchowe i integracyjne – każda piosenka to dla nich okazja do radosnego świętowania.
Biedronki” z zapałem biorą udział w zabawach badawczych i prostych eksperymentach – wszystko, co nowe i nieznane, budzi w nich ekscytację i zachwyt. Codziennie wyruszają na poszukiwanie przygód – zarówno tych w sali jak i na świeżym powietrzu. Są otwarte, towarzyskie i pełne uśmiechu, a ich wyobraźnia nie zna granic!
W takiej atmosferze radości i ciekawości dzieci rozwijają swoje pasje, uczą się współpracy i odkrywają świat wszystkimi zmysłami. Zajęcia dodatkowe realizowane w grupie to: język angielski, zajęcia umuzykalniające.

Dlaczego my?

zsp pm40 dlaczego my nasza kadra to nauczyciele eksperci

Nasza kadra to nauczyciele eksperci.

Pełni pasji i zaangażowania stale podnoszący swoje kwalifikacje i zdobywający nowe umiejętności.

Realizowane programy.

Realizowane programy edukacyjne są zgodne z nową podstawą programową.

zsp14 pm4 dlaczego my realizowane innowacje projekty

Realizowane innowacje-projekty.

Pozwalają odkrywać potencjału, jaki kryje się w każdym z dzieci oraz pielęgnować i rozwijać dziecięce uzdolnienia i pasje.

zsp14 pm4 kompozycja whyus 4

Stosowane metody pracy.

Stosowane metody i formy pracy gwarantują nauczanie i wychowanie na najwyższym poziomie.

Lokalizacja.

Dogodna lokalizacja w centrum miasta w sąsiedztwie enklawy zieleni.

zsp14 pm4 dlaczego my ogrod przedszkolny

Ogród przedszkolny.

Wyposażenie ogrodu przedszkolnego umożliwia swobodą zabawę dzieciom na świeżym powietrzu o każdej porze roku.

zsp14 pm4 kompozycja whyus 3

Żywienie dzieci.

Posiłki dla dzieci są przygotowywane przez wykwalifikowany personel przedszkola w kuchni przedszkolnej.

zsp14 pm4 dlaczego my terapia

Terapia.

Stosowane formy terapii zapewniają wsparcie i wzmacnianie rozwoju każdego dziecka na miarę jego możliwości.

zsp14 pm4 bg comp 6

Aktualności

zsp14 pm4 bg comp 7
zsp14 pm4 motyl 1
zsp14 pm4 motyl 2