Kadra

mgr Dorota Iwanek

Dyrektor, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka UŚ: kierunek Pedagogika Wczesnoszkolna oraz Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej kierunek: Oligofrenopedagogika z Metodami Korekcyjno – Kompensacyjnymi, Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania – kierunek Zarządzanie w Oświacie, certyfikowany terapeuta SI, ukończone studia podyplomowe na kierunku wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z elementami integracji sensorycznej w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

mgr Agnieszka Czok

Wicedyrektor, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości w Gliwicach oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Katowicach – kierunek Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Kwalifikacje z zakresu Organizacji i Zarządzania Oświatą. Ukończone studia podyplomowe na kierunkach:
Diagnoza i terapia pedagogiczna Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu; Integracja Sensoryczna – certyfikowany terapeuta SI; Instytut Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie: Pedagogika specjalna oraz Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera. Ukończony kurs terapii ręki, masażu Shantala oraz kurs doskonalający pedagoga teatru w ramach Śląskiego Laboratorium Pedagogiki Teatru.

mgr Małgorzata Babiarz

Nauczyciel dyplomowany, absolwentka Studium Wychowania Przedszkolnego o kierunku Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe oraz Górnoślaskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im.Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach na kierunku pedagogika w zakresie pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, licencjonowany trener glottodydaktyki.

mgr Małgorzata Turek

Nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach, studia licencjackie specjalność – pedagogika specjalna w zakresie rewalidacji przewlekle chorych i kalekich; Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie, studia magisterskie kierunek – Pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki terapeutycznej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego – studia podyplomowe kwalifikacyjne dla nauczycieli przedszkoli. Ukończyła kurs terapii behawioralnej oraz kurs masażu dźwiękiem. Terapeuta w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła szkolenie trenerskie „Minimediacje SNO”.

mgr Dorota Czyżykowska

Nauczyciel dyplomowany. Absolwentka: Kolegium Nauczycielskiego
w Gliwicach, studia licencjackie specjalność – pedagogika specjalna w zakresie rewalidacji przewlekle chorych i kalekich; Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie, studia magisterskie kierunek – pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki terapeutycznej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego – studia podyplomowe kwalifikacyjne dla nauczycieli przedszkoli. Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori, terapii behawioralnej, trenera Sensoplastyki.

mgr Anna Bill-Nowak

nauczyciel dyplomowany, absolwentka Wyższej Szkoły Edukacji Wczesnoszkolnej w Mysłowicach na kierunku Nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studiów podyplomowych Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego w Zabrzu na kierunku Wspomaganie rozwoju dziecka i wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera. Terapeuta – w ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła kurs Metody Ruchu Rozwijającego W.Sherbone, oraz szkolenie: Trening Umiejętności Społecznych.

mgr Alicja Odziomek

Nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, studia magisterskie na kierunku: Terapia pedagogiczna z oligofrenopedagogiką. Studia podyplomowe:
Edukacja elementarna – kształcenie zintegrowane i wychowanie przedszkolne. Posiada kwalifikacje z j. angielskiego – certyfikat Pte General Level 3. Ukończyła kurs terapii behawioralnej, metody Ruchu Rozwijającego W. Sherbone oraz metody symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania J. Cieszyńskiej.

mgr Martyna Cembrzyńska

Nauczyciel mianowany, psycholog. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, specjalność psychologia kliniczna i psychologia wychowawczo – kliniczna dzieci i młodzieży. Studia podyplomowe Oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Humanitas w Sosnowcu. Ukończone studia podyplomowe Logopedia na Uniwersytecie Humanitas w Sosnowcu. Ukończyła III modułowy kurs terapii behawioralnej dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w Centrum Terapii Behawioralnej. Posiada certyfikat uprawniający do wykorzystania narzędzia diagnostycznego KORP w diagnozie psychopedagogicznej. Ukończyła szkolenie pierwszego stopnia w terapii mutyzmu selektywnego prowadzone przez Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku w Katowicach.

Dorota Kuciej

Nauczyciel mianowany, absolwentka Studium Nauczycielskiego na kierunku Pedagogika Przedszkolna.

mgr Dorota Nowicka

Nauczyciel dyplomowany. Ukończyła Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Pedagogikę po Kolegium Nauczycielskim w Bytomiu – wychowanie przedszkolne z muzyką Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Pedagogika wczesnoszkolna. Ukończone studia podyplomowe: Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Kard. Augusta Hlonda – Oligofrenopedagogika i metody korekcyjno-kompensacyjne. Ukończyła kurs logorytmiki, kurs terapii ręki I i II stopnia.

mgr Agnieszka Izydorczyk

Nauczyciel mianowany. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku Edukacja elementarna ze specjalnością język angielski. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki z rewalidacją osób z głębokim upośledzeniem umysłowym na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Posiada certyfikat uprawniający do wykorzystania narzędzia diagnostycznego KORP w diagnozie psychopedagogicznej, certyfikat KOGS uprawniający do diagnozowania gotowości szkolnej dziecka, certyfikowany terapeuta SI, terapeuta ręki. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie.

mgr Ewa Leśniak

Nauczyciel mianowany, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach na kierunku fizjoterapia oraz przygotowanie pedagogiczne. Ukończyła kurs w zakresie korekcji wad postawy oraz terapii ręki I i II stopnia. Ukończyła studia podyplomowe: Wychowanie fizyczne; Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika); Terapia integracji sensorycznej; Inne szkolenia z zakresu pracy z dziećmi.

mgr Karolina Frydrych

Nauczyciel kontraktowy w trakcie awansu zawodowego. Absolwentka Uniwersytetu
Śląskiego w Katowicach na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie
Przedszkolne. Ukończone studia podyplomowe na kierunku Wczesne Wspomaganie
Rozwoju Dziecka z Integracją Sensoryczną oraz Zarządzanie w Oświacie.
Certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia. Ukończone szkolenie warsztatowe z zakresu organizacji czasu wolnego pt. Kompleksowy Kurs Animatora Zabaw Dziecięcych.
Ukończony kurs redukcji stresu – Mindfulness.

mgr Agnieszka Bill

Nauczyciel dyplomowany, absolwentka Kolegium Nauczycielskiego w Bytomiu na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza, studia podyplomowe w Instytucie Doskonalenia Nauczycieli na kierunku zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Ukończyła kurs Trenera Odysei Umysłu, kurs Mini Mediacji z i między dziećmi, szkolenie NVC raz HIP, kurs instruktora sportu, kurs instruktora samoobrony i sportów walki. Ukończyła kurs „Trener umiejętności społecznych TUS SSI”. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Nauczanie Języka Angielskiego w Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej, Wczesne Wspomaganie Rozwoju z Integracją Sensoryczną oraz Edukacja I Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogika).

mgr Klaudia Szymczak

Nauczyciel mianowany, logopeda. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunku filologia polska oraz studiów podyplomowych na kierunku logopedia. Ukończyła także Wyższą Szkołę im. Bogdana Jańskiego w Zabrzu -podyplomowe kwalifikacyjne studia pedagogiczne oraz Gliwicką Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.

mgr Aleksandra Szendzielorz

Nauczyciel mianowany. Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z nauczaniem języka angielskiego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Tyflopedagogika na Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, oraz studia podyplomowe w zakresie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka na Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie. Ukończyła szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych w Powiatowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Cieszynie, a także szkolenie „Pozytywna Dyscyplina dla Nauczycieli”

mgr Anna Jeznacka

Nauczyciel mianowany, logopeda, absolwentka Akademii Polonijnej w Częstochowie – Filologia angielska specjalność tłumaczeniowa, Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości – Logopedia, Neurologopedia, Integracja sensoryczna.

mgr Natalia Knap

Nauczyciel mianowany, absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z zakresu Pedagogiki rewalidacyjnej oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w zakresie Pedagogiki wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego.

Angelika Frohlich

Nauczyciel kontraktowy. Ukończyła studia pierwszego stopnia w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Gliwicach na kierunku Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza i Pedagogika resocjalizacyjna. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

mgr Barbara Nowak

Nauczyciel mianowany w trakcie awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego. Studia magisterskie na Akademii Humanitas w Sosnowcu, kierunek Psychoprofilaktyka i terapia rodzin, dzieci i młodzieży. Ukończyła Pedagogikę Opiekuńczo- Wychowawczą z Socjoterapią w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa – Wydział w Gliwicach. Absolwentka studiów podyplomowych: Edukacja i Terapia Osób z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu oraz studiów podyplomowych: Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne; Terapia Rodzin – Akademia Humanitas w Sosnowcu. Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, ukończone w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu. Certyfikat pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Certyfikowany kurs: Terapia Poznawczo-Behawioralna, Trening Umiejętności Społecznych. Szkolenia: Terapia Ręki oraz „Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych”; „Zaburzenia Integracji Sensorycznej”; „Język Żyrafy w praktyce szkolnej i przedszkolnej”.